Hoppträning, Emma & igår.

2011-02-21 @ 20:48:23
Igår åkte jag till stallet väldigt sent, red putte & så. Gick bättre än lördags. Haha.
Sedan duschade, fixade mig & käkade jag. Så drog jag ut med Isac & Alex. Vi stack hem till Isac & jag drog hem runt tolv, kollade på tv & somnade.
.
Idag kom Emma runt 12, vi gjorde lite allt möjligt. ;)
Dagens 'Fail' var när jag skulle sätta mig på en gung & den drar iväg, ja, marken var hård.
.
Sedan åka till stallet för hoppträning. Först ville bilen inte starta så vi sprang typ runt halva borgholm & puttade på den, för att den skulle komma igång. Anton, jag & mamma, pappa satt i bilen. Haha. Blev väääldigt varm. ;)
Hoppträningen gick inte bra. Idag var en sådan dag då jag kände mig som är dålig, värdelös ryttare som satt på en häst utan broms. Ja, ungefär så.
Men märkte sedan att bettet skaft så han hade sår vid munnen. Alltså var det därför han drog med huvudet åt vänster..
Kommentarer
Postat av: Täss

Våra telefonsamtal (a) <3333333



Älskar dig gumman <3333333

2011-02-21 @ 23:01:29
URL: http://gatess.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0