Hur mår jag?

2011-02-03 @ 20:16:18
En fråga, hur mår jag egentligen?
Just nu, mår jag sjukt bra. Visst, blir ju lite depp när julia mår som hon gör.. Men det kommer ju snart bli bättre!
Men allt flyter lixom på, jag mår bra av att gå till skolan. Jag tycker det är (för det mesta) roligt att gå till skolan. Fast hade ju hellre varit ledig, men ni fattar?
Alla i familjen mår bra.
.
Putte hoppar som en stjärna. Julia, henne har jag ju knapparna på, så julia, hon är Julia! ;)
Bråkar inte med någon, har sjukt underbara vänner, både nya & gamla.
Har sjukt bra planer för helgen, sommaren & ja, hela året helt enkelt!
.
Mitt liv rullar på helt enkelt, allt känns så sjukt bra! Inget är perfekt eller? & jag säger inte heller att mitt är det.
Men fick en fråga om hur jag mådde & jag svarade. :)
Så mitt svar: Jag mår bra, riktigt bra! :)

Sur bild? haha.
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0