I miss you.

2011-02-14 @ 07:03:07
Tolv jävla dagar kvar. -Har räknat ner från första dagen.
Vet ni hur mycket man kan sakna en vän? Jag kan ju för i helvete inte äns smsa henne!
Åh, jag behöver prata med henne nu. Jag vet att hon lyssnar på mig, förstår mig i alla fall försöker, hon kommer med bra svar. Snälla kom hem. Sportlovet 2011 kommer fan suga. sjukt mycket. Min galna flicka är ju inte hemma.
Ångest, ångest, ångest. Det gick inte äns en dag innan jag hade någonting att berätta. Jag vet ju inte äns om hon lever?
Puss, ville bara att ni skulle få lite gnäll. Vet ju inte vart jag ska ta vägen.
Nu ska jag typ dö eller någonting. Jag saknar min bästa vän. ♥
Kommentarer
Postat av: Brusella

Tävling! - Vinn ett HORSEWEAR underblanket !

http://brusella.blogg.se/2011/january/vinn-ett-horsewear-underblanket.html#comment

2011-02-14 @ 12:22:13
URL: http://brusella.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0