Inlägg 7-ett lyckligt minne.

2011-02-06 @ 13:36:00
&
Ett lyckligt minne från detta året? Äsch, jag väljer ett från förra. För det var det jag tänkte på först.
Egentligen har jag en miljon lyckliga minnen, men jag tar det jag först tänkte på. Det blir väl bra? :)
.
lt;em>Börjes cup 2010. Kval 2, lördagen, LB. Shit, vår första dubbel nolla. Åh, jag grät när jag kom ut därifrån. Putte var sjukt glad, över lycklig. & jag, jag var lycklig. Jag kan inte beskriva känslan, jag önskar verkligen att mamma hade filmat. Jag kan inte beskriva känslan.
Finns inga ord. Vår första dubbel noll & vi placerar oss som nummer 11 av 93 starter.
darlinghjärtatawwwiejagälskardejbörjessborjes 1börjes 2börjes 3 börjes 3börjes cupfinastborjes 4borjes 5
Inlägget därifrån:

kval 2...!

Lika pigg idag om inte piggare? Iallafall, liite sprallig på framridningen. Kunde inte äns dricka för han skulle hålla på? Hihi, buusponni. Framhoppningen gick som susen & både han å jag var i toppfprm idag! Gick nog minst i 190 km/h ;) Sista hindret i grunden & jag blir nolla. Jag släppte han som satan i omhoppningen & svängde. Nolla även där! Min första dubbel nolla med putte! Satan så bra har vi aldrig gått tsm! Gaash, vår bästa runda hitills! Putte FLÖG öven & tyckte det var minst lika roligt som jag! 
Vi blev till & med placerade ! Vi kom på plats 11 av 24 placerade å 93 starter! Inte illa. Älskade ponny!
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0