like the sun, like the moon, like the...

2011-02-22 @ 15:00:17
God morgon..?
Vaknade vid fem över halv 2, av en rät pinsam sak.. Haha. (y) Aja, dressyr träning ikväll, vet inte vilken häst jag ska ta. Julia har ju inte gått, men dressyren brukar inte vara så hård i början av 'terminen..' Samtidigt som putte har skavsår. Åh, jobbigt!
.
Fastnade vid datan igår, så duschen blev inte föräns runt tolv. Seegt! Sedan smsade jag med lite folk, för att ha någonting att göra. Ni vet ju vad som händer om jag inte har det..?
Kunde verkligen inte sova... Amelia goes problembarn.
Jaja, somnade väl efter ett tag, mitt i ett sms från Max, haha. (N)
.
På tal om ingenting. Vet ni vad jag stör mig på? Att jag har två ärr, på samma ställe fast på olika händer. & det ena går vågrätt & det andra lodrätt. Vad har jag gjort då? Haha, det första är sedan jag bakade med michelle, varm ugn. Det andra är sedan träslöjden. Vass metall. Ja, så skicklig är jag!
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0