lördag, löördaaaaG!

2011-02-06 @ 12:54:26
Hm, vet inte hur mycket jag ska berätta... Men lite kan jag ju ta upp i alla fall. hehe. ;)
.
Mötte ida runt 7, tror jag... Handlade lite & så. Gick hem till mig, lyssnade på musik, snackade & ***.
Kom på hur sjukt sjörda vi är. Satte igång melodifestivalen men tyckte att det sög så vi stängde av igen. haha. Gick ut & mötte joel. Jag gick iväg & typ pratade i telefon.. -Privat.
vi gick & mötte marcus, alex & isac. Fast innan det så skämde jag & Ida ut oss. hehe.
haha, sen så la jag & I oss i en snöhög för att räkna stjärnor (WTF?) men den var tydligen jätte skitig så hela min vita jacka blev svart. hehe...
.
Pratade lite till i telefon & sen så kom det en hund springande mot oss & vi fick typ panik. haha. Så hände en massa andra saker.
Någon tid gick vi hem igen, kollade lite på tv. Fast då var det bara jag, ida & joel. Joel stack & jag & ida somnade. Vaknade vid 2 igen & var jätte pigg. haha.
Så det var väl vår kväll. & jag har nte berättat allt. Men jag vet inte vilka som läser min blogg oså, så vissa saker lämnas utanför. Okej? :)
.
Har några bilder på mobilen, även en film. Men som ni vet så behöver jag min egna data då. & ja, den funkar ju inte..
Förövrigt så gick det jätte bra när jag red igår. 

"förlåt vännen.♥"
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0