lugn lördag.

2011-02-20 @ 01:18:13
Redan när jag vaknade bestämde jag mig för att bara ta det lungt idag & så blev det!
Var nära på att träffa några kompisar men jag orkade inte fixa mig så det blev inte så.. Haha. Åkte till stallet runt halv sju när mamma kommit hem från jobbet & jag kollat klart på ett program. (y)
Red & så, haha, putte drog iväg som satan ett tag.. Pigg busbebis!
Vet ni vad som är sjukt undebart?
Att bara stå & krama om en underbar varelse & gråta i dess päls. & säga om o om igen 'Jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig!'
Bild mamma tog idag när jag red! Kul att min bebis alltid ser så glad ut på kort. Eller...?
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0