Mådde inte alls bra...

2011-02-15 @ 18:15:21
Hej typ.. Hemma från stallet. Det var galet kallt. Var i stallet igår också. Rad bara Putte, han fick vila idag så då red jag Julia idag.. Fick typ en sorts ångest attack igår i stallet, vilket gjorde att jag bara bröt ihop. Satt i julias box ett tag & åkte sedan hem. Snackade lite med mammi & sedan kändes deg bättre. Tog en lååång dusch & hade ingen ork att blogga. Hade ingen ork alls.. Men fick ett värmande sms av Ellen vilket även det fick mig att må bättre. <3 ( förlåt för jobbig text,utan radbyte. Men pappa tog datan med sig när jag åkte till Växjö idag.. Så har bara Iphonen..)jag saknar min ida, galet mycket. Det är henne jav behöver prata med!
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0