När jag är ledsen.

2011-02-11 @ 12:58:00
-Tidsinställt.-
När jag är ledsen, sur, beviken, what ever.
Brukar jag...
♥ Duscha länge & med hög musik. Då varken hör eller känner jag att jag gråter. (Känns bättre när jag inte märker det.)
♥ Stänga inne mig själv/över reagerar. (tyvärr.) Jag gör minsta lilla sak till jätte stort. Dock kommer jag på mig själv till slut.
♥ Kolla på filmer som jag vet slutar olyckligt. (haha.) Då känner jag mig inte jätte dålig & så har jag en 'bättre' anledning att gråta ifall någon skulle fråga... 
♥ Lägga mig under täcket & lyssna på musik.
.
Brukar jag INTE...
Kolla på filmer som slutar lyckligt & absolut inte kolla på kärleksfilmer..
♥ Läser inte bloggar där bloggaren/-na skriver hur perfekt allting är.
Kom inte på någonting att blogga om & vad gör man inte när man är glad lixom..? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0