Ont i axeln...

2011-02-20 @ 01:21:23
Jag har en fråga till er, inte för att jag tror någon kommer svara, men i alla fall..
Ibland när jag rider, ganska ofta, får jag en brännande smärta i vänstra axeln. Det käms sm är man tar bedövning hos tandläkaren med spruta typ. haha. Det sticks till på ett viss ställe & sedan känns det som att det brinner typ. Har bara lust att hoppa av, men det går ju inte..
Iallafall, är det någon annan som har det så & kanske som vet vad felet är..?
Det är vid axeln fast mer åt rygg sidan. Nästan vid mitten av bh bandet på ryggen.
Kommentarer
Postat av: Minna

OMG! Trodde inte någon annan kände så xD haha , nejmen ibland när jag vrider på nacken typ lite för snabbt så känns det som om benen typ 'korsar varann' och sen så bränner det till. Skiit obehaglig känsla asså o: kanske är samma sak ? :P <333333333

2011-02-20 @ 12:53:34

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0