Skola, dålig idé.

2011-02-09 @ 16:10:14
uschaa, skulle aldrig gått till skolan idag. Trodde jag mådde bra, men nä jag varit där ett tag så bara... Nej, det gick inte. Men jag var kvar hela dagen.
Tvingade mig själv att gå också, Ida åker till thailand & ska vara där i två veckor, ett sista hej då var ju bara tvunget! Nu ska jag bara försöka överleva dessa dagar!
Idaaaaabiiiild! -Ja, jag har typ inga bilder på henne, tvingar ju henne inte att vara med? ;)
.
Som sagt, dagen sög, kände mig sjukt ful hela dagen! Hehe, men hade ju samtidigt riktigt kul!
Only so you know. Förövrigt tänkte jag bara berätta att jag behöver plugga till ett prov tills imon & att jag suger på spanska. Varför ska man kunna tre språk? -CP!
Det var allt jag ville säga. Puss. :)
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0