ta ingen skit!

2011-02-10 @ 11:29:02
Det är helt sjukt vad mycket folk ibland tar åt sig. Någon häftig (!!!!!) tjej (för det mesta) tror att hon äger hela världen kommer med en patetisk kommentar för att sänka någon annan. (Kränkande blickar räknas.) Varför?
Nu ska jag inte säga att jag är någon liten ängel som aldrig gör någonting dumt, för det är klart att alla gör fel ibland. Men jag säger aldrig till någon 'Fan vad ful du är!' för att vara taskig. Jag är mer tvärtom, tillexempel om jag vet att någon har varit ledsen pga. att någon dött, då är jag väldigt noga med att inte skämta om död. typ.
Jag kan också råka dra ett taskigt skämt & då får jag grymt dåligt samvete.
Men det var inte det jag skulle skriva, utan jag tycker att folk tar åt sig allt för mycket. Inte alla, verkligen inte, men vissa.
Jag blir lätt osäker när jag tex. ska gå förbi någon. Men jag är jag & det kan ingen ändra på. jag är verkligen INTE som alla andra. Det gillar jag, för jag är hellre omtalad som någonting dåligt än att ingen vet vem jag är. Mina vänner vet ju ändå hur det egentligen är!
Det finns många som verkligen ogillar mig, till och med hatar, men varför ska jag bry mig om dom när jag vet att jag har folk runt mig som gillar mig.
Det jag vill komma till är att stå på dig, va den du är. Det blir mycket bättre så. & ta ingen skit!

Hur många äter nötter med sked för att slippa bli kladdig om fingrarna?
(Jag tar dom ändå bara en & en!)
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0