trääning.

2011-02-01 @ 20:35:53
Som sagt så var det ju dressyrträning idag & det är ju julles lilla grej.. Men hon är ju skadad, så fick bli putte.
Det gick bra, stundvis. Det såg verkligen inte snyggt ut men han försökte, det kände jag & han fattade inte alls ibland. Han är ju inte så van vid att gå dressyr för tränare, inte med mig i alla fall. Så jag tycker han kämpade på. & det är väl huvudsaken? Att han försöker menar jag. Hade ju inga större krav innan jag började.
Julia, du får ta & bli bra. Jag hatar att se dig bara stå där!

Bild för typ.. några veckor sedan & vad kort hår jag hade. ;o
-Idag blev jag riktigt, riiktigt bitch blickad & granskad. Haha, fy fan vad kul! :D
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0