-

2011-01-04 @ 19:07:02
Haha. Jag sitter här & lyssnar på twilight för fjärde gången. Jag lyssnar på "om jag kunde drömma". & det får mig att tänka på några gamla minnen...
I typ sexan började jag lyssna på den & jag "föll" direkt... Haha, jag låg & lyssnade hela natten. Somnade jag, så vaknade jag lite senare & var tvungen att lyssna. Så jag var vaken på nätterna för att lyssna på böckerna. Haha, åh. Sedan dess har jag alltid varit ett liten "fan" av twilight serierna.
Intressant inlägg men var bara tvungen att skriva det! :D

& jag älskar kärleken som det finns i den serien. åh. -Jag fastnar i fantasi världen...
Kommentarer
Postat av: Lisa

haha, kom ihåg när du typ gick och läste dom där böckerna på rasterna ! :)

2011-01-04 @ 22:23:18
URL: http://lisaastrindhag.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0