-

2011-01-09 @ 00:01:27
Minna (jasmin) & andrea gick hem för ett litet tag sedan. Så nu sitter jag här, vid min lilla vän igen. Eller ja, datan.. Haha. Vi såg på film, prinsen & jag 2. Åh, jag grät lite där.. Så gullig!
Sedan såg vi en annan film också, dock vet jag inte vad den hette, eller heter kanske man säger? Aja, iallfall, snart kommer väl mamma & pappa hem från grannarna. Annars blir jag orolig. Haha, dom brukar komma hem tidigt? Menmen, ska jag ringa eller inte? Nej, jag väntar lite. ;)
Kameran klickades några gånger, haha, fast inte så mycket av mig. Idag var jag mest framför kameran.
Medans man hörde av minna & andrea "Åh, vilken proffsfotograf jag äääääär!" Haha, gulligt? jaao! :D
Förvånar mig också att ida inte är inne på msn...? HHAHHA! Inte så att hon brukar vara inne,eller jo, om hon inte gör någonting brukar hon vara inne vid denna tiden. Så antagligen har hon kul just nu. Haha, väldigt intressant!

Tro nu inte att bilden är seriös. & för er som undrar det står - "Next kissie? Ohja!!"
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0