-

2011-01-26 @ 21:44:48
Godnatt sötisar. Jag ska gå upp, för stora trappan. Fixa mitt toviga, blöta, jobbiga hår. Borsta tänderna. Tvätta ansiktet. Fy fan vad jobbigt! Förlåt för mitt dåliga språk, hehe...
Sedan ska jag tända ljus, krypa ner i min varma säng & läsa ur en bok. "14 år till salu" en sann historia, en tjej skriver om sin tonårstid som *ett jobbigt ord men som låter trevligare än hora*. Ni fattar? Usch, stackarn, jag låg typ & grät igår när jag läste. Då märker man verkligen vilken tur man själv har. ALDRIG, att jag ska bli sådan.
Men som sagt, god natt! Väntar inlägg imon. :)
yes, bild i repris!
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0