-

2011-01-01 @ 11:32:40
Just nu sitter jag hos matilda med andrea. Sjukt kul igår asså! obeskrivligt... HAHAH. :D
Hoppas ni också hade det..trevligt typ. nej, nu mååste jag vara typ social. Men tyckte faktiskt jag var tvungen att uppdatera. Visst är jag sveriges bästa bloggare? haha, nej, jag är noh lite borta. aja, innan jag skriver något annat konstigt så måste jag gå..
Vi planerar att ka pulka ner från taket. haha,får man vara så störda...? pusselipuss.
Idag bir det inget stall. Mamma sa att det blåste JÄTTE mycket i borgholm. & så kunde hon typ inte köra förens senare. & jag vill verkligen inte rida i ridhuset. Det blir så mycket av det då & jag tror inte det är särskillt bra för hästen att gå där inne dag in & dag ut. Nu har jag ju intedet men ändån...
Aja...
PUSSELIPUSS.

söötis bild på matilda! schhh, hon vet ingte. :D
s
Kommentarer
Postat av: julia

GOTT NYTT ÅR PÅ DEJ!! =) <3



lite sent, förlåt. men hoppas du får ett underbart år, sötis!



kramar <3

2011-01-01 @ 18:20:59
URL: http://onceagaiiin.blogg.se/
Postat av: tess :D

AMELIA JAG BEHÖVER DIN HJÄLP !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jag är DESPERAT jag lovar :(

<3

2011-01-01 @ 19:22:37
URL: http://livetenligttess.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0