åhhh, soool!

2011-01-30 @ 11:01:05
Åh, det är sol ute & jag ska kanske leta upp någon fin klänning, fixa håret & så ska mamma ta kort när jag rider. Men jag har inga klänningar (så antagligen blir det någon alldeles för liten (hehe.) & så har jag ju glömt min plattång, så lockigt hår blir det inte.. Synd. Men jag ska se om det kanske kan bli något bra! :)
-
Stallet blir det iallafall, känner mig mycket bättre idag! :)
.
Imon kommer jag få gå med lockigt hår i skolan, som sagt har jag ju glömt plattången & jag vägrar ha någonting mitt i mellan. ;)
Tänkte ni ville ha nya bilder & jag ville inte visa mig helt osminkad, så fick bli värsta cp inställningarna... ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0