Amelia Degerman, liten som stor. -extra.

2011-01-02 @ 19:35:19
Kom på att jag glömt några hästar...

Under tiden som julia var skadad & jag inte hade någon att rida, så blev jag även frågad om jag ville rida mammas kompis häst. Det var klart jag ville så jag gjorde det ett tag. Jag red han även för ett tag sedan under tiden som ägaren var gravid.Aja, iallfall, så red jag honom i ett halvår eller någonting? Phil collin. Tävlade honom även några gånger med usla resultat...

Vintern 2008 & lite in på 2009 red jag en c-ponny, som jag blev tillfrågad om jag ville rida. Ägaren hade tröttnat lite & letade efter en liten ryttare. Då hade någon tipsat om mig. Så dom ringde & frågade, tackade så klart ja. Så under red den ett tag, tills han blev sjuk & fick avlivas lite senare... Tävlade honom en gång & fick då ett stopp.. Han hette Ubor B, men kallades ubbe.

Sedan detta året fick jag även en förfrågan av någon jag inte alls kände då. Hon hade ett russ som behövdes ridas & tränas då den var mycket riden & hennes barn skulle ha henne sedan. Just nu har vi en liten paus men ska snart komma igång igen. Henne får jag även betalt att rida..


Det var väl dom tror jag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0