andrea gästblogga.

2011-01-04 @ 00:54:15
Medans jag satt & läste min älskade bok, Så länge vi båda andas gästbloggade andrea. *Just nu deppar jag över att boken är slut, åhh. ;( *
Aja, andrea kom över runt halv 6-6 & var här till halv 11. Vi kollade på två filmer, "Bratz" & "prinsessan & tiggarflickan". Haha. & sen så spelade vi lite data spel, nördade oss & ja, vad gjorde vi inte..? Haha.
*ber till gud & hoppas att andrea inte lägger upp filmerna på youtube...* Hahhahahahahahah!
Idag var en sådan dag då det var toppen med en liten rolig filur som lyste upp min kväll!

Var i stallet idag också. Gick toppen bra, dock ville putte inte riktigt arbeta i galoppen men gick bättre efter ett tag. Men pulsade lite i snön & ja, hade det mysigt helt enkelt. Höll även på att bryta ihop idag när jag satt i julias box & "pratade" med henne. Men inte mer depp på bloggen nu, det är bara att det har varit väldigt mycket nu, från alla håll...


Kommentarer
Postat av: andreaa

haha, du får be liiiiite till. (; <3

2011-01-04 @ 14:45:02
URL: http://lifewillbeaparty.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0