bara för att.

2011-01-02 @ 18:52:48
Känner att jag vill uppdatrera mer om dagarna, men om vad? Så därför tog jag bara en lista. :)
Jag kommer att ta den då & då när jag känner för det, så det kommer inte hålla i 20 dagar. Utan då & då, som sagt.

Inlägg 1 - Presentation av mig själv.
Inlägg 2 – Min första kärlek.
Inlägg 3 – Min favorit blogg.
Inlägg 4 – Mina passioner.
Inlägg 5 – Min bästa vän.
Inlägg 6 – Det värsta jag varit med om.
Inlägg 7 – Det bästa jag varit med om.
Inlägg 8 – Den frisyr jag trivs bäst i.
Inlägg 9 - Om jag blev tvungen att byta utseende med någon, skulle jag byta med...
Inlägg 10- Mitt favorit snacks.
Inlägg 11 - Min favoritresa.
Inlägg 12 – Någon jag saknar.
Inlägg 13 – Mina favoritskor. 
Inlägg 14 – Min favorit outfit.
Inlägg 15 – Det här får mig att gråta.
Inlägg 16 - Mina rädslor.
Inlägg 17 – Min favoritplats.
Inlägg 18 – Min högsta önskan.
Inlägg 19 – Mina drömmar.
Inlägg 20 - Mina mardrömmar.
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0