blä, trött.

2011-01-17 @ 17:23:43
yess, precis så trött är jag just nu! Väntar på att mamma ska komma hem från jobbet så att jag kan åka till stallet. Vet ni hur mycket jag hatar att inte ha gångavstånd till stallet?!
Så ikväll lär det ju bara bli en ridning. Mamma slutar inte förens 6, hemma halv sju, stallet sju, rida åtta, ja, hur ska jag hinna rida två hästar?
& vet ni vad jag hatar mer? Dessa långa skoldagar! Åh.

Varit med fincha en stund idag, fina cheyen, yeyey! & så var hon, jag & andrea på väg hem från skolan typ, då kommer det fram en tjej & frågar om vi kollade på en serie som gick innan.
Haha, det slutade med att hon tog bild & intervjuade oss. Så vi tre kommer vara med i tidningen någon dag. & vet ni vad det värsta är? Att vinden blåste mot oss & jag antagligen såg hemsk ut. haha.

Men nu ska jag lägga mig i min säng, sätta på twiligt & tycka synd om mig själv. trött & ont i magen. Haha, stackars mig!

Klaginlägg? jaao. Ska därför avsluta detta tråkiga inlägg med att säga att mitt liv flyter på ganska bra. & vet ni?
I LOVE IT.
puss, sötisar, hoppas allt är bra med er!


söta bilder, jaaao!
Kommentarer
Postat av: julia

jättefin design ! :D

åh du är så söt <3



sv: hahaha, yei, du hittade han ! ;-)

kram!

2011-01-17 @ 18:59:44
URL: http://onceagaiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0