bra dag...

2011-01-11 @ 16:26:29
Hemma från en riktigt bra dag men kall dag. Hm, låter som att jag säger det varje dag..? Men hoppas att ni också hade det bra, fast lite varmare. Som jag tidigare sagt så går vi i baraker (stavning?) & dom är sjukt kalla. Usch, sitter på lektionerna & fryser, inte okej!  Klagar lite nu också..
Efter skolan hängde jag med julia & sheyla till biblan, skulle lämna tillbaka en bok som jag haft i skolan. Var där en stund & drog sedan hem.
Nu väntar på att mamma ska komma hem, blir väl troligen stallet.Nu får jag pannkaka serverat. Men vi ses väl senare? ;)
Har inga bilder på denna datan.
Kommentarer
Postat av: Amy

Hej !



Jag TROR att du är väldigt glad och full av ennerski !

Jag tror också att du e galen ! (på ett bra sätt).



Har det så branu, kram :*

2011-01-12 @ 21:28:10
URL: http://amys

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0