damp på MSN.

2011-01-30 @ 13:23:00
idaeneman säger: (11.53.52)
men sepe på dig (A
amelia säger: (11.54.53)
du är också rätt sepe.  :D
idaeneman säger: (11.55.05)
nejdå :D
amelia säger: (11.55.15)
öhhhhh, jooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
idaeneman säger: (11.55.36)
men durå?????????????
amelia säger: (11.55.48)
amen durråååå?????????????
idaeneman säger: (11.56.40)
äsch, men häng me och titta!! :D
amelia säger: (11.56.57)
näääje. :d
idaeneman säger: (11.57.20)
;(
amelia säger: (12.01.17)
tänker du ta livet av dig nu..?
idaeneman säger: (12.01.39)
typ...
amelia säger: (12.01.54)
Åh, men vet du?
idaeneman säger: (12.02.05)
vill jag veta?
amelia säger: (12.03.04)
nej, jag tror inte det.. men jag berättar ändå.
Du vet ju att jag alltid velat sticka en kniv i någon.. & om du nu ändå vill ta livet av dig, kan inte jag få göra det då...?
amelia säger: (12.03.37)
alltså stoppa en kniv i dig, jag får nog låna joels!
idaeneman säger: (12.04.08)
jag tror jag fixar detta själv utan din hjälp!!!!
amelia säger: (12.04.23)
men vafan, det är ju min högsta önskan!!!!!!!
idaeneman säger: (12.05.42)
då får hjälpa någon annan, jag vill dö utan att lida av att en tjej som vill vara vampyr och skit....
amelia säger: (12.06.48)
fan för dig, hoppas du kommer till helvetet!!!
idaeneman säger: (12.07.07)
döööö
amelia säger: (12.07.28)
duja!!!!!!!
idaeneman säger: (12.07.38)
oh duuuu
amelia säger: (12.09.01)
nej? Jag ska gifta mig med min prins, få barn, leva lycklig i alla mina dagar i ett stort slott & med vampyr tänder. Utan dig, för du ska vara i helvetet & kolla på mig & vara så avis!
Jag = prinsessan sockersöt. KÄNN PÅ DEN!!!!!!!!!!!!!!
idaeneman säger: (12.09.28)
dööö
amelia säger: (12.09.53)
never!!!!!
amelia säger: (12.10.01)
vampyrer lever föralltid!
idaeneman säger: (12.10.16)
dööö
amelia säger: (12.11.09)
hakat upp dig???
amelia säger: (12.11.18)
hackat (?)
idaeneman säger: (12.11.19)
döö
idaeneman säger: (12.11.23)
idaeneman säger:
men sepe på dig (A
amelia säger:
du är också rätt sepe.  :D
idaeneman säger:
nejdå :D
amelia säger:
öhhhhh, jooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
idaeneman säger:
men durå?????????????
amelia säger:
amen durråååå?????????????
idaeneman säger:
äsch, men häng me och titta!! :D
amelia säger:
näääje. :d
idaeneman säger:
;(
amelia säger:
tänker du ta livet av dig nu..?
idaeneman säger:
typ...
amelia säger:
Åh, men vet du?
idaeneman säger:
vill jag veta?
amelia säger:
nej, jag tror inte det.. men jag berättar ändå.
Du vet ju att jag alltid velat sticka en kniv i någon.. & om du nu ändå vill ta livet av dig, kan inte jag få göra det då...?
alltså stoppa en kniv i dig, jag får nog låna joels!
idaeneman säger:
jag tror jag fixar detta själv utan din hjälp!!!!
amelia säger:
men vafan, det är ju min högsta önskan!!!!!!!
idaeneman säger:
då får hjälpa någon annan, jag vill dö utan att lida av att en tjej som vill vara vampyr och skit....
amelia säger:
fan för dig, hoppas du kommer till helvetet!!!
idaeneman säger:
döööö
amelia säger:
duja!!!!!!!
idaeneman säger:
oh duuuu
amelia säger:
nej? Jag ska gifta mig med min prins, få barn, leva lycklig i alla mina dagar i ett stort slott & med vampyr tänder. Utan dig, för du ska vara i helvetet & kolla på mig & vara så avis!
Jag = prinsessan sockersöt. KÄNN PÅ DEN!!!!!!!!!!!!!!
idaeneman säger:
dööö
amelia säger:
never!!!!!
vampyrer lever föralltid!
idaeneman säger:
dööö
amelia säger:
hakat upp dig???
hackat (?)
idaeneman säger:
döö
idaeneman säger:
döö
.
(& så här fortsatte det.. ;))
-Tidsinställt-
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0