Drömmer jag eller?

2011-01-28 @ 16:02:48
Shit, jag tror jag drömmer, i så fall väck mig inte!
-
Först i skolan kom 'Han' jag gillar i typ 500 år fram till mig & ba "Hej snygging." Jag dog. Han log till mig, jag dog lite till. & så tog han min hand i typ 1 sekund, jag dog. Seriöst. & sen så smsade han till mig (hemligt inerhåll) & jag nöp mig i armen för att kolla så att jag inte drömde. DET GJORDE JAG INTE.
Sen när jag kom hem så hade mamma & pappa vunnit på triss, typ en halv miljon kronor. Så vi ska åka & provrida en d-ponny jag velat ha hur länge som helst. & sen ska vi åka utomlands i tre & en halv vecka. FATTA VAD NAJS!
& JAG DRÖMMER INTE! :D :D :D :D :D :D
-
Nej, jag skämtar bara. Dagen var bra, men helt vanlig. hahahaha, visst är jag sjukt kul?
Asså hela denna veckan har varit sjukt bra, med maasssaaa skratt. & kvällen kommer bli sjukt nice. Dock vet jag inte vart jag hamnar, men med underbart sällskap så gör det inte så mycket. Mer om det sen. Puss.
Kommentarer
Postat av: Täss

Jag började skratta efter att ha läst första meningn typ xd <333

2011-01-28 @ 19:04:30
URL: http://gatess.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0