en hemlighet...

2011-01-29 @ 15:48:47
Jag ska avslöja en hemlighet.
-
Jag klarar inte av att kolla på kärleksfilmer. Eller, jag gör ju det, men jag mår sjukt dåligt av det. Kollade lite på tv & så dök en film upp, så jag fortsatte kolla. Det slutade med att jag satt & grät.
.
1. Jag blir alltid kär i killen, även om han är sjukt ful så är dom alltid så gulliga i film. (har lätt för att bli kär.)  vilket gör att jag blir depp för att jag aldrig kommer träffa den killen.
2. I filmen händer saker som aldrig skulle hända irl & då sitter jag där & jämför mitt liv med dom i filmen.
3. Tjejen är alltid perfekt, varför är inte jag det?
Jag kanske är jätte töntig, men låt mig vara det. Jag har inte ett ända bra minne med 'kärlek.' Alltså med killar. & det verkar inte bli särskillt bra heller. Det ända jag gör är att förstöra. Varför försöker jag ens? Jag trodde äntligen det skulle bli bra, men nej. fan,fan,fan.
.
Så min hemlighet, jag kan inte kolla på kärleksfilmer utan att må sjukt dåligt efteråt.
Kommentarer
Postat av: FIONA - ja, som hon i shrek

hoppas du får en awesome lördag :)

2011-01-29 @ 16:43:09
URL: http://lovefiona.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0