fallen ängel.

2011-01-20 @ 16:50:40
Dagen var jävligt långsam. Tiden gick helt sjukt långsamt. & vet ni vad jag hatar? Skolansmat. Ni får inte glömma allt anteckna det.

Jag är riktigt, riktigt,riktigt sur! JAG ÄR JÄVLIGT SUR! För att jag inte kommer till stallet. Jag har lixom ingen skjuss. Mamma jobbar & har alltså bilen. JAG HATAR ATT BARA HA EN BIL! Okej, vi sålde den andra för att köpa en större, men vart tog den 'större' vägen?
Just nu känns det som att jag bara klagar & skriver att jag bara hatar allting hela tiden. Men jag har sånna perioder, ni som inte gillar när jag är depp, kom tillbaka om några dagar. Då lovar jag att det komma vara toppen igen.
Fast egentligen är jag inte det minsta 'depp' jag är bara sjukt trött. Trött=sur. sur=negativ. Ja, ni fattar?

Mitt liv rullar på. & vet ni? Det känns riktigt jävla bra! & idag kom en riktigt saknad neger hem. Hon har varit i thailand i tre veckor, då, då är man en neger! & neger är inget negativt, det är snyggt! :D

nawwi,nawwi. Alexia så glad i sin klänning hon fick av sin syster.-Syyslöjd!
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0