förlåt..

2011-01-21 @ 15:40:20
Förlåt för den dåliga bloggningen, men nu har jag faktiskt en riktigt bra anledning!
Min data har fått virus & vet ni? Det SUGER. Den fick det igår & funkar inte. Den funkar verkligen inte! Men mamma ska lämna in den nu på lagning. Jag hoppas verkligen att det får att fixa. & jag har hört att ibland försvinner bilderna, gör dom det så kommer jag att mörda någon. MINST SAGT!

Igår kväll var jag i stallet & red oså . Gick riktigt bra. Så nöjd!
& idag var det en sådan 'Vinter idrottsdag' i skolan. Först valde jag att åka skidor i Hestra. Men bytte då jag var sjukt rädd för att skada mig & inte kunna tävla på hela våren, då jag aldrig har åkt skidor innan.
Det jag bytte till var att åka till stallet & rida. Så red båda med några andra från skolan. Gick väldigt bra, tycker jag. Dock är min lilla prinsessa inte helt 100 än, hon är inte halt, men inte heller helt fram så jag skrittar bara & travar liiiiite med henne. Då hon funkar i det men inte galoppen. Måste kolla upp om det inte blir bättre snart!

Igår när datan pajjade så höll jag på att göra ett inlägg med maaaasssaaa bilder. Fan, det försvann!
Istället, efter som jag sitter på pappas data, får ni bilder sen jag var med emma & fincha, i söndags. :)

Hur söta får man vara?

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0