godmorgon

2011-01-14 @ 07:03:36
Vaknade vid tre inatt & kunde inte somna om, asså, åhh! Jag får panik på att jag inte kan sova vissa nätter. Vad var det inatt lixom? Det är bara jobbigt!
Inatt vaknade jag & var sjukt törstig, så jag gick upp & drack vilket gjorde att jag vaknade till & inte kunde sova. BLÄ. Så nu är jag sjukt trött... Oså har jag lite ont i magen. NU SKA JAG SLUTA KLAGA.
Idag på idrotten ska vi åka skridskor. Jag lär ju dö. För er som inte vet det, så kan inte jag gå på en plan yta utan att hitta något att trilla på. & Även om jag gått på konståkning när jag var liten, så tror jag inte att jag lär kunna. Haha, ett lycka till skulle inte vara fel.
Puss & have a nice day.
Kommentarer
Postat av: bella

godmorgon sweetie =)

allt bra idag ?

kramiz<33



svar: hehe ja lite mensvärk hade ja men inte så mycket faktiskt (riktigt skönt de ) :D

2011-01-14 @ 08:35:47
URL: http://bellanordlund.blogg.se/
Postat av: Camillaa

Vilken fin bild!



Är det bra med dig? :)

2011-01-14 @ 15:02:02
URL: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0