heeeyy.

2011-01-26 @ 17:30:05
Hemma, eller, det visste ni nog.. ;)

Skolan var asum, gjorde bara lite failar. Fast då är ju allt som vanligt. Skrattade hur mycket som helst, speciellt spanskan. & så mitt i lektionen typ säger jag (alldeles för högt, hehe.) "Jag kan inte sluta skratta" Med ett långt e på inte. Haha, sen ba "Oj, vad pinsamt..." hahahaha. men det är helt vanligt för mig.
Efter skolan var jag med Tove & Therese ett tag. Haha & såklart var det ännu mera skratt då! :D
Kommer två tidsinställda sedan, puss. :*

Kommentarer
Postat av: FILIPPA DANELL - bitch är mitt andra namn

sv: okej :) samma här! haft en bra dag?

2011-01-26 @ 18:44:36
URL: http://filippabitch.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0