Hemma & framför datan med turban?

2011-01-18 @ 21:17:40
Eller vad det nu heter. Haha, ni vet handuk rullat runt huvudet. Haha, visst är jag galet bra på att förklara? ;)
Red båda två, fast julia var väldigt konstig. Först när jag kom till stallet så låg hon ner men reste sig så fort jag kom fram. & hon ligger aldrig ner. Så jag greps av panik & ringde mamma men hon svarade inte. (jag är väldigt 'känslig' när det gäller mina hästar. Reagerar som ett litet barn på minsta lilla.)
Men hon bettede sig som vanligt & jag kände runt på henne & hon reagerade inte någonstans.
Så jag tog ner henne & mötte tezz i ridhuset. Red & hon var som vanligt tills galoppen då jag ho inte ville fatta & stod emot. Så jag skrittade en stund, hoppade av & gick med henne. Ska se om hon är bättre imon då hon inte visar någonting. Men hon brukar dölja det ganska väl när hon har ont...
Sedan red jag putte & även han i ridhuset. Halkade två gånger på väg ner till ridhuset...
Men han var som vanligt & tuffade på. ;)
Hade ju också mycket roligt sällskap. Puss på det.
Hm, mycket pussande här på bloggen...? ;)

TVÅ SÖTA CHEYER.
Kommentarer
Postat av: tess :D

haha. söt vet jag inte ;D <3

2011-01-18 @ 21:40:59
URL: http://livetenligttess.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0