Hemma från...

2011-01-19 @ 20:57:10
...stallet!
Red putte & guuud vad fin han var. Lydnig, lugn (för att vara han), mjuk, gick i form & ja,allt satt! Jag tror det är från matsträningen. Så det gav verkligen resultat!
& sedan longerade jag julia för att bättre kunna se om det är någonting. Hon var fortfarande lite stel i vänster bak men det är troligen bättre imon. För det var verkligen inte mycket.

För er som undrar varför det blivit så lite bilder på mina hästar är det för att jag just nu har pappas gammelgammel mobil. Som skulle kunna vara min förra mobils farfarsfar. Aja, skit i det. & den har sämst kamera+så får jag inte in bilderna i datan. Så för att få bilder på dom måste jag släpa med mig bigmamma kameran & jag tycker det är onödigt att ta med den för att fota i stallet.. Det är ju LITE svårt att fota när man själv rider, eller vad säger ni?

Men mamma ska följa med någon dag i helgen & fota när jag rider. Det blir väl bra? :)
Nu ska jag HOPPA in i duchen. Puss.


Bara för att jag saknar.
Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan! Kan inte du skriva ett inlägg på bloggen om hur du är som vän. Typ som du är första gången man träffar dig också? Det hade varit kul att läsa!

KRAM.

2011-01-20 @ 06:17:08

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0