home,

2011-01-14 @ 22:09:30
Hemma, fixade stallet, har käkat & duschat oså. Så har varit hemma ett tag. Jag packade bara för det hade varit lite taskigt att rida honom då, så han fick tyvärr vila. Ja, julia också. Men nu börjar en film på tv, så ska se den med familjen. Blir att ta det lungt ikväll ska upp tidigt imorgon. Halv 7-7, ska vara i stallet vid åtta. Varför hamnar jag alltid i första gruppen? haha.
Menmen. Usch, idag såg jag en vän få panikångest attack, det var hemskt. Höll på att lipa. Men det gick bra, oså. Men usch, hatar att se folk jag gillar må dåligt. Känns som att någon sticker en kniv i mig.
Jag är rätt känslig när det gäller vänner. I love them all.

haha, min första header.


" En häst utan ryttare är alltid en häst. En ryttare utan häst är bara en vanlig människa."
Kommentarer
Postat av: bella

Gooo kväll sweetie =)

kul att du är med i dagensblogg =)

drar tre vinnare imorn under dagen :D

kramiz<33



svar: härligt att höra de sweetie =)

jo det är bara bra med mej ;)

2011-01-15 @ 03:23:05
URL: http://bellanordlund.blogg.se/
Postat av: Camilla

Okej vilken tur att din mamma följde med! :)



Är det bra med dig gummsan? :D

2011-01-15 @ 11:35:04
URL: http://allaboutcamilla.blogg.se/
Postat av: Camilla

härligt sötnos! med mig är det också bra :)



Vad ska du hitta på idag?

2011-01-15 @ 12:56:19
URL: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0