hoppträning & Skadad prinsessa.

2011-01-31 @ 19:05:19
Först måste jag bara säga att putte är min stjärna. satan vad han hoppa.
-
Jag åkte ut till stallet tidigare för att hinna rida julia innan hoppträningen, men märker att hon är helt blödig på in sidan av benet. Sen märker jag också att grimman är helt blödig & jag börjar lipa.
Går in till familjen som äger stallet & ber dom att kolla på det. J-Å sa att det inte var så farligt då blodet hade torkat men att jag inte ska rida på några dagar. Fy fan, jag blir jätte paranoid när jag märker att det är någonting.
Om hon typ inte vill gå ett steg så ba "åh, ne, hon kommer dööö." Men så var det ju inte. Men som sagt så över reagerar jag. Jag antar att det blir så när man älskar någon..?
-
& sen går stövlarna sönder också. tretorn är jävligt sköna, men kvalitén suger!
-
Sedan hoppträning med Putte. Shit vad fin han var! Mats sa att det inte fanns någonting att klaga på & att jag verkligen ska ut & tävla nu. Det är riktigt kul! Nu kommer vi komma igång & vinna. haha. ;)
Martingalen gör verkligen  sådan skillnad & Ellen är så snäll som låter mig låna hennes. Ska köpa en egen när vi köpt ny sadel, som blir nästa vecka! :D
Kommentarer
Postat av: Anonym

Du skulle varit med i div 1 ju!! :D<33

2011-02-01 @ 12:38:55
Postat av: Anonym

Du skulle varit med i div 1 ju!! :D<33

2011-02-01 @ 12:39:20
Postat av: Felicia

vilken nice blogg du har. Du är ju dessutom jättesöt ;) Fin ponny på bilden :))

2011-02-01 @ 14:44:57
URL: http://kladdbarnen.blogg.se/
Postat av: ellen

aww, du får låna den så länge du vill. ;)

jag älskar dejj. <33333333333333

2011-02-01 @ 20:16:11
URL: http://ellenstavlingsblogg.blogg.se/
Postat av: joanna

fin bild :)

2011-02-03 @ 20:02:29
URL: http://jofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0