humööööör.

2011-01-17 @ 19:36:45
& DET ÄR INTE PÅ TOPP.

Dom som känner mig vet att har väääldigt dåligt tålamod & snart dör min dator. Seriöst, är så sjukt trött på den nu. Internetet bara laggar, det loggar ut hela tiden. Varannan minut. typ.
Gash, jag dööör.
Mamma skulle på möte & vi bestämde att jag skulle hoppa över ridningen idag. Skulle ha skrittat & så men hur kul är det i ridhuset? Jag hatar ridhuset!
& jag hatar att det bara blivit ridhuset sista tiden. Men vart ska man rida då?
Jag hatar snön, jag hatar vintern, jag hatar isen, jag hatar slasket, jag hatar datan, jag hatar saker som inte funkar, jag hatar youtube, jag hatar kylan & jag hatar skolan!
Kul inlägg! Nu hoppar jag in i en varm dusch, tar hårinpaktning & ansiktsmask om jag hittar någon.
& sen ska jag skriva ett trevligt & roligt inlägg utan massa klagomål.
Ja, det skulle passa!

Jag kan inte äns ladda upp en jääävla bild. & tror ni det går att lägga upp filmen? NEJ. jag hatar denna jävla teknik värld.
Hejdå & jag har tur om detta inlägg går att publicera.
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0