idag är ingen vanlig dag...

2011-01-18 @ 16:16:34
... för det är.. nej, det var en vanlig dag.

Skola, som vanligt. Snart stallet, som vanligt. Hemm duscha, som vanligt. Sätta på twilight/musik, som vanligt. Blogga, som vanligt. Kan det inte hända något ovanligt? Haha.

Dagen har varit bra, som vanligt...? Vet ni det mest ovanliga? Ni har slutat kommentera. Haha, inte för att jag ska tvinga er. :)
Jag gillar att blogga ändån, ni läser ju iallfall. Eller?
Jag älskar iallafall att läsa bloggar, så om du har en, skriv gärna din bloggadress! :D

Kul inlägg, ja, fast nä.
Men jag vet inte vad jag ska skriva. Jag är sjukt trött hela tiden, seg & ja, allt det dära ni vet. Allt är som valigt, då. Det är väl både bra & dåligt, antar jag. Jag hatar stora förändringar men vill sammtidigt inte ha allt lika dant hela tiden... Jaja, allt kan ju inte alltid vara som det brukar. Eller?
Men ni har ju fått en film ni kan kolla på, men kom ihåg att ni kan inte kommentera någons ridning genom en film. & inte en häst heller. Aja, puss.

"Jag älskar er så, som stjärnorna lyser i det blå.
Det är om er jag drömmer, alla våra dagar jag aldrig glömmer.
Kärleken är så stark, ni är som min egna sorts knark.
Iloveyou. ♥"
Hittade en bok med massa 'texter.' Här är en egen, fast då var det bara om julia, så jag ändrade till plural. :)

Kommentarer
Postat av: bella

svar: okej vad bra :D vad hittar du på nu då ?

kramiz<33

2011-01-18 @ 16:32:11
URL: http://bellanordlund.blogg.se/
Postat av: bella

svar: okej hehe nice de :P

själv funderar ja på att få i mej nånting i magen :P



kramiz<33

2011-01-18 @ 16:55:40
URL: http://bellanordlund.blogg.se/
Postat av: julia

haha då kommenterar vi tkr jag ! ;D <3

2011-01-18 @ 17:32:09
URL: http://onceagaiiin.blogg.se/
Postat av: Camilla

Okej det låter nice!



Allt bra här idag? :)

2011-01-18 @ 17:39:14
URL: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0