i'm not dead.

2011-01-13 @ 22:16:42
än...

haha, nej men varit i stallet hela kvällen typ. Fast ida hängde inte med, hon fick ont i magen så hoppas att hon kryar tills imon!
Hoppade in i duschen direkt när jag kom hem & ja, nu sitter jag här. Gick riktigt bra idag, dock lite tjurig i galoppen. Hann bara rida Putte för var klar med han vid tjugo i nio & om jag då ridit julia också så hade ju ju varit hemma inatt... Men hon behöver ändå inte vara i jätte igång nu, ska ju inte göra något på ett tag. Asså som vi planerat. ;)
Nu ska jag fixa mig lite, sitter fortfarande i bara handduk, haha. Sen lägga mig & sova. Jag är jätte trött! Men puss & godnatt.

Kommentarer
Postat av: Moa

sv: tack, kul att du gillar min blogg;) fin blogg du med!

2011-01-14 @ 07:46:20
URL: http://moalinnea.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

sv: tack, kul att du gillar min blogg;) fin blogg du med!

2011-01-14 @ 07:46:48

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0