Inlägg 5 -Min bästa vän.

2011-01-30 @ 11:44:20
Efter som jag inte kan bestämma mig, jag har många vänner jag alltid kan ringa, prata med. Som jag kan skratta, gråta & vara mig själv till 100 % med. Som alltid finns där, stöttar & hjälper mig. Som finns både när jag har det bra & dåligt. Som aldrig sviken. & alla dom skulle jag kalla 'bästa vänner.'
Äkta vänskap är inte när man smsar 100 sms varje dag, utan när man inte snackat på ett tag men man vet ändå hela tiden vart man har varandra. Äkta vänskap kan ta skit, kan bråka, men den  hittar alltid tillbaka. Äkta vänskap bryts inte på grund av en kille, äkta vänner lämnar inte varandra för små saker.
& jag vet, att dessa vänner är äkta vänner, för det vet jag.
& jag älskar dom alla, precis som dom är. ♥




Hittade bara denna bilden i arkivet med alice.↓ (storleken går inte att ändra på mac..)

+ Nattis & Emma-Växjö.
Jag hade ju kunna ha bättre bilder, men jag var ju tvungen att ta från arkivet på bloggen.. Så, dessa fick det bli! :)

Inlägg 1 - Presentation av mig själv. √
Inlägg 2 – Min första kärlek.√
Inlägg 3 – Min favorit blogg.√
Inlägg 4 – Mina passioner.√
Inlägg 5 – Min bästa vän.√
Inlägg 6 – Min idol. 
Inlägg 7 – Ett lyckligt minne från detta året.
Inlägg 8 – Den frisyr jag trivs bäst i.
Inlägg 9 - Om jag blev tvungen att byta utseende med någon, skulle jag byta med...
Inlägg 10- Mitt favorit snacks.
Inlägg 11 - Min favoritresa.
Inlägg 12 – Någon jag saknar.
Inlägg 13 – Mina favoritskor. 
Inlägg 14 – Min favorit outfit.
Inlägg 15 – Det här får mig att gråta.
Inlägg 16 - Mina rädslor.
Inlägg 17 – Min favoritplats.
Inlägg 18 – Min högsta önskan.
Inlägg 19 – Mina drömmar.
Inlägg 20 - Mina mardrömmar.
Kommentarer
Postat av: Minna

Amelia du är så himla fin och jag älskarej bästavän :*



DU kommer alltid ha en plats i mitt hjärta och vår vänskap har sats på stora prov men vi har alltid hittat tillbaka. Jag tror inte du förstår hur mycket din vänskap betyder för mej och jag kommer aldrig att släppa dejj , du kommer väl ihåg i sommras? Hoppar du hoppar jag , även om det är en klippa , trampolin eller havet xD



Du finns där och du är en sån fin vän. Du är rolig , smart charmig duktig på att rida och... Jag kan hålla på i timmar ,vi har så många bra OCH mindre bra minnen tillsamans. Det är inte förräns ens vänskap sätts på prov som man vet att den är äkta



<3333333333333333333333333

2011-01-30 @ 12:38:56
Postat av: Täss

Älskar dig tjejjen

Vi är så sjukt bäst

Vi har inte kännt varandra jötte länge men det känns som att vi kännt varandra i evigheter

Jag älskar dig <33333333

2011-01-30 @ 14:20:08
URL: http://gatess.blogg.se/
Postat av: tess med z (a

åh, du tog den finaste bilden me !

gumman, fan va glad jag är att jag började störa mig på dig din lilla bitch :D



Älskar dig tjejen ! ♥

2011-01-30 @ 21:10:54
Postat av: emma (:

naaw gumman, jag älskar diiig, du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta! <333333

2011-01-31 @ 16:03:15

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0