jag sköter mig bra?

2011-01-30 @ 18:34:53
Jag tycker jag lyckas sköta uppdateringen riktigt bra utan min data. Eller vad säger ni?
har gjort ett ganska långt tidsinställt till imon när jag är i skolan & så kanske det kommer en videoblogg imon? Jag tycker det är kul att sitta & prata med mig själv. haha. :D
Mamma ska fläta mitt hår nu som förövrigt är riktigt slitet! Ni undrar säkert hur det blev med det rosa? Jag vet inte, men det kommer väl komma snart! ;)
Fick ju lite olika reaktioner när jag sa det, "Nej, inte hela!" "Du kommer bli mobbad." "fy fan vad coolt." "Riktigt snyggt." "NEJ, USCH!!" osv..
Men igår sa en kompis något riktigt smart:
"Om någon skulle färga håret rosa, blått, svart så skulle jag gilla den endå. Bara för att den vågade gå sin egna väg & vara sig själv."
Kanske inte riktigt så, men ungefär. Jag tyckte det var riktigt gulligt sagt av han.
Aja, men vi hörs imon? Jag orkar helt ärligt inte sitta vid datan ikväll. Puss.
Juste, jag märkte att bara halva bilden med andrea & alice syntes. Alltså såg man inte att andrea var med på den. Så jag uppdaterade inlägget med en bild på henne också. BARA så att ni vet! :*
(Inlägget 'min bästa vän.')

Efter som jag är osminkad så får ni sådana bilder. ;)
Kommentarer
Postat av: Terjealise

Really enjoy your website. Thank You.

2011-07-12 @ 07:08:30
URL: http://terjealise.blogmakale.com

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0