jag,just nu

2011-01-26 @ 06:46:23
Träningen igår gick jätte bra, har laddat upp en film men ni får vänta med att se den tills dom andra också är uppe. (Laddar upp genom pappas iphone.) Han vill ju inte ha massa filmer & sådant på denna datan... ;)
Mamma & jag ska till kalmar någon dag & köpa en ny data, det blir kanoon!
***
Jag hatar att jag inte kan dela upp textena i inläggen, det suger!  & jag kunde göra det innan. Det blir lixom så himla mycket enklare att läsa när man ar det, men nej, det vill inte denna lilla data.. Därför gör jag stjärnor istället.
***
Efter som jag ska ha lockigt idag slapp jag platta håret vilket gjorde att jag hade en timme extra! Shiit vad skönt! Annars måste jag alltid stressa, jag möter ju andrea vid kvart i åtta...
Så här ser jag ut idag!
Hoppas ni överlever fast det är dåliga cambilder...
Kommentarer
Postat av: FILIPPA DANELL - bitch är mitt andra namn

Hej, allt bra? :)

2011-01-26 @ 12:28:42
URL: http://filippabitch.blogg.se/
Postat av: HANNA

okej, följer dig med :)

2011-01-26 @ 15:57:43
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0