*jobba,jobba*

2011-01-04 @ 17:00:18
Just nu håller jag på att jobba på en ny design, usch, det är faktiskt väldigt jobbigt. Speciellt när det inte går som jag vill... Haha.
Men när jag vaknade hade mamma & ja, typ hela familjen gått till badhuset & pappa hade åkt till växjö. & när mamma sedan komm hem typ gick elen i halva huset så hon var tvungen att fixa det. Alltså blir det inget stall idag. Men red ganska hårt igår, så det är nog bara bra. Om man tänker på att dom bara har gått i någon vecka. :)
Tänkte också på det... Om ni har någon fråga så är det ju bara att fråga, jag kommer svara så ärligt jag kan. & så får ni gärna kommentera, då blir jag extra glad & vill uppdatera mera... Så  på. :D Hm, det dära var bara någonting jag hittade bland gammalt fix. haha. GULLIGT!

Den blivande headern, ser det bra ut? :D
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0