(L)

2011-01-09 @ 20:50:26
Blev en väldigt många timmar i stallet med Ida. Haha, tog ett tag innan vi började rida. Haha, shit vad jag har skrattat idag! Det var ju ett tag sedan jag träffade ida. Alldeles för länge sedan kändes det som! Hahah, som den klumpen jag är så trillade jag en gång mitt i en 'lerpöl' usssssch! & sen vet jag inte hur många gånger jag halkade & höll på att trilla. En gång räddade stalldörren mig. Haha & ida bara skrattar åt mig. Buhuhuhuh!
Red bara putte men det gick bra. Finis! Men hade som sagt sjukt kul & vet ni?
Min idiiiis är helt onormal, cppcheyy! ♥

åhh, sånt hära hittar man bland bilderna. Två år gammal!
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0