Let's dance & ...

2011-01-21 @ 21:30:41
Just nu är det let's dance som visas i familjen degermans hus. & om ni ville veta så har jag tio besökare mer idag än igår. Har det någonting med uppdateringen å göra, eller? & jag blir baaara glad av det! :D
Förörigt håller jag fortfarande på Helena i let's dance. & det är bara därför jag kollar på det programmet.
Så har jag redan bestämt dagen imon! Först staller & sedan kommer therese hit. Vem vet vad vi kommer göra? Sing star disney blir det iallfall! Två disney nördar, två mickar, ett hus=THERESE & AMELIA! haha. :D
Galet, galet & kameran kommer vara i full gång!
Mer ofixad får ni inte mig & jag bjuder sååå mycket! Helt osminkad.
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0