lovvee.

2011-01-26 @ 19:15:00
Har du någonsin känt den känslan, när man helt plötsligt inte ser någonting förutom en person. Så fort du är i närheten av den personen så ser du inget annat. Du bara känner lukten, hör ljuden & ser den personen. Du blir helt förblindad, det är om den du drömmer om på natten & tänker på om dagen. Det finns ingen annan, du ser ingen annan. Det är som att det bara finns en person, och det är den.
Alla bekymmer försvinner, alla problem försvinner, den personen gör hela livet värt att leva, bara genom att andas. Allt känns så bra med den.
----
Jag tror det heter kärlek. & Det är den underbara delen..
----
Har du någonsin känt den känslan, när du önskar att du inte visste att den personen fanns. Att du aldrig mött den personen. Aldrig sett dens leende, ögon, ansikte. Aldrig känt dens lukt, aldrig hört ljudet från den. Helt plötsligt rivs allt, det finns bara en person. Man ser den överallt & varje gång gör det lika ont.
Man önskar att man kunde kalla den personen för 'min', men vet att det aldrig blir så.
Personen vet knappt att man finns. För en själv, är den allt, för den, är man inget.

----
Jag tror det heter kärlek. & det är den andra, hemska delen, av samma 'lek'.
Jag kanske överdriver, men tro mig. Så känns det för mig.
---
Kommentarer
Postat av: Tobiasiris

Very interesting & professional site.

2011-05-27 @ 07:34:44
URL: http://tobiasiris.blog16.com

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0