Mig, mig & mera mig.

2011-01-25 @ 12:26:00
Fick ju fråga om hur jag är som kompis. Nu får ni svaret.

Hm, jag tycker det är jätte svårt att skriva om mig, men aja, lättare att skriva en berätta.
Jag som person har väldigt lätt att 'öppna' mig själv & har alldeles för lätt att lita på folk. & har många, tusentals gånger blivit sviken. Jag skulle aldrig själv berätta en kompis hemlighet, det är verkligen inte min grej. usch. Jag klarar helt enkelt inte av det.
Att snacka skit om personer som betyder för mig kan jag inte heller, nej. Dock har jag väldigt lätt att störa mig på folk & jag är väldigt mycket för 'första träffen.' Får jag ingen bra början, haha, då är det kört. ;) Med få undantag.
Jag dömer ofta också folk väldigt lätt, innan jag äns känner dom. Det kan vara utseende, rykten & sånt dära. & det slutar ofta med att jag byter uppfattning.
& sårar någon en av mina kompisar, good bye. Om någon har skadat en av mina vänner, fysiskt eller psykiskt, spelar ingen roll. Iallafall så måste jag verkligen koncentrera mig på att inte göra någonting dumt.
Jag kan också bli sån efter första träffen att jag verkligen inte släppa den personen, då kan jag bli lite väl fast. Haha, en brukar släppa efter att jag träffat den några gånger. Kan också bli så att jag verkligen inte vill lära känna den personen, då bli jag istället mer undvikande.
Jag älskar att få nya kompisar, vilket jag fått mycket nu när jag började på slottskolan. Sjukt kul!
& jag är väldigt rädd att förlora vänner. Enligt mig kan man inte få för många vänner, men hellre 1 äkta super duper vän, istället för 1000 falska skit snackare som kallas för 'vänner.' Jag tycker inte heller att det finns någon åldersgräns, utan jag umgås med äldre, yngre & dom i min ålder!
Jag är verkligen inte en sådan person som skriver 'jag älskar dig' till alla ja känner. Utan jag säger det till dom jag verkligen älskar & som finns i mitt hjärta.
Det var väl det, är det någonting mer ni vill veta så fråga! :) Ingen fråga är en dum fråga.
& jag önskar jag hade en bild på alla mina vänner, men det har jag inte. Så vill inte lägga upp en på en & så blir en annan ledsen. Men dom som jag menar, vet om det, hoppas jag!
Kommentarer
Postat av: HANNA

Tack, tack och taack ;D Detsamma, du är supersöt! <3

2011-01-25 @ 16:08:28
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/
Postat av: amanda

Jo, lite sommar hade inte suttit fel nu faktiskt :/



Jodå, allt är mega bra! Hur är det själv? :)

2011-01-25 @ 16:26:40
URL: http://grekost.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0