mihihi. :3

2011-01-25 @ 16:35:00
Gullig rubik? jaa!

Idag har jag varit helt hyper, vet inte varför, jag bara var det. Somnade tidigt igår, kanske för tidigt..? ;)
Sitter på pappas data nu, igen. Tar ju alla chanser jag får & även om det inte är någon toppuppdatering, så är det väl ändå bättre än ingenting? Jag saknar min lilla data!
& Andrea vet att hon får logga in när hon vill & skriva vad hon vill. Eller ja, nästan i alla fall. & så var min klasskompis sugen på att gäst blogga, så ni får vänta er ett inlägg från honom någon gång. Juste, tess kommer också att blogga någon dag. Fast då kommer hon skriva om hur jag är enligt henne, jag tänkte att jag har ju skrivit som jag tycker. Kanske är roligare att läsa om hur någon annan ser mig?
Har ju gjort några tidsinställda också. Ett av dom var ju ett önskeinlägg också, jag hoppas ni blir nöjda!
Dagen var väl bra, kollade på någon teater & vad jag skattade, haha. speciellt då man inte skulle skratta, så klart.
Men det snöade. SNÖADE. Jag som trodde att våren var på väg...
MAMMA HAR BESTÄLLT EN NY MOBIL TILL MIG! ÄNTLIGEN! ingen jätte exklusiv, men precis den jag ville ha. Rosa & snygg. haha. Sony Ericsson sylo! Kommer innan fredag. :D:D:D:D
Snart ska jag på träning också, dressyr med lilla prinsessan! Bilden är bara för att jag är så sjukt snygg på den.
Kommentarer
Postat av: HANNA

Varsegod :D Ska vi följa varann med bloglovin? :)

2011-01-25 @ 16:49:44
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/
Postat av: filippa!

åhh tack ! jag med:)



jo det är bra själv?<3

2011-01-25 @ 18:34:54
URL: http://fiffiamoor.blogg.se/
Postat av: Mikaela

SV: hihi tackl så mkt fin blogg är oxå super fin ! såg att du hade hästar i headern är det dina? :)

Jora allt är bra med mig hur står det till själv rå :D

2011-01-25 @ 18:38:05
URL: http://mikkisjolund.blogg.se/
Postat av: amanda

Vad kul att höra att allt är bra med dig :)

2011-01-25 @ 19:56:14
URL: http://grekost.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0