min drömkille.

2011-01-27 @ 12:33:00
Utseende:
-
Hårfärg spelar inte så stor roll, så länge han passar i det. Men det ska vara fixat med wax, eller liknande. (wax luktar gott också!) Så ska han gärna lukta massa parfym, älskar killparfym! haha.
Han ska vara lite längre än mig, men inte för mycket. & Han ska ha bra klädsmak. (mycket viktigt!) Chinos är riktigt snyggt. Hmm, han ska ha ett riktigt gulligt leende & fina ögon, blåa ögon är riktigt snyggt!
Varför känns det som att jag har beskrivigt en person..?
-
Personlighet:
-
Han ska vara snäll, rolig, 'busig' (ta det som ni vill.), söt, underbar & allt det dära ni vet. Han ska vara en sån som hellre ringer än smsa 100 sms varje dag. Han ska inte vara tjatig (absolut inte, hatar det!) & inte vara överbeskyddande. Jag ska få vara med mina killkompisar utan att han blir svartsjuk, fast det kan vara lite gulligt ibland... Jag ska våga lite på honom & han ska älska mig för den jag är & inte be mig ändra på mig.
Jag ska kunna vara den jag är med honom, alltid. Han ska våga vara med mig & hans kompisar, stå för att jag är hans flickvän. & så får han gärna vara för 'på' än blyg.
Ja, det är väl min drömkille, men jag lä få vänta länge. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0