Min favorit blogg -inlägg 3

2011-01-04 @ 22:28:37
Hm, nu har det ju blivit ett inlägg varje dag ändå. haha.
Det tog ett tag innan jag kunde komma på vilken blogg jag skulle skriva om. Men jag länkar till tre, fast jag skriver om en. Så blir det typ 1, 2 & 3. Det blir väl bra? ;)

Nellie berntsson.
En sjukt söt liten tjej som är 10 år. Hon har en väldigt stor blogg & uppdaterar mycket bra. Det finns oftast något nytt inlägg & hon skriver oftast långa inlägg med mycket bilder! Började läsa bloggen för ett tag sedan & jag är helt besatt. Måste alltid gå in där när jag har tillgång till data. Haha.
Men jag älskar bloggen & tjejen som har bloggen är sjukt tuff. & jag känner ofta igen mig i det hon skriver, ibland som jag är nu & ibland som jag var i hennes ålder. Hon är rolig, vet vad hon vill & kämpar för att nå hennes mål. Hon är ingen sådan som ger upp & vill hon någonting, då gör hon det! Vi har alla våra svackor men hon tar det bra, hon låter inget dra ner henne. Hon mår dåligt över sitt ex "a" men hon kämpar på. Hon är en riktigt bra tjej & jag ser glimten hon har i ögat. Glimten som inte många har. Hon har vilja om att vilja bli någonting & hon låter ingenting stoppa henne.
Hon verkar också vara en väldigt bra vän, ni vet en sådan man kan säga allt till. Ja, detta är Nellie berntsson. Vem har inte lust att kolla hennes blogg nu? ;)

Dom andra två... :D







KLICKA PÅ BILDERNA.


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0