min första kärlek- inlägg 2

2011-01-04 @ 01:10:50
Hm, jag tror det var ***. Pinsamt att skriva ut namn, men ska försöka skriva så bra som möjligt. :$
Jag kommer ihåg att både jag & min bästa vän gillade honom. Ett starkt minne jag har är när jag & hon sitter & gör kärleksbrev till honom, som vi sedan skulle ge honom vilket vi gjorde. haha. Vi använde glitter, pärlor, lim & ja, vem vet allt? Men detta var väldigt länge sedan! ;) & vi blev aldrig tillsammans. haha. & ett annat minne jag har, är när jag (som man gjorde på den tiden) 'frågade' på honom & han sa "kanske". Han skulle typ svara dagen efter...
Jag är ute & rider på julia & berättar för henne om honom. & ba "om vi blir (som man också sa då) "ihop" så kommer han typ bli som din pappa!!!" Haha.
Gulligt eller hur...? ;)
Jag gillade han inte särskillt länge... Detta var då när jag bodde i växjö.
I borgholm gillade jag en i tre år, det var väldigt jobbigt. Han som jag gillar nu, han har jag gillat i över två.
KUL LIV! Alltid olyckligt...
Men även jag kommer väl finna min äkta kärlek, right...?
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0