Min helg.

2011-01-24 @ 20:06:00
Fredag-stallet & sen bara mysa med familjen. -Lungt & så.

Lördag- täss kom hit, vi snackade & så. Sedan mötte vi isac, skulle först bowla men det var typ fullt, så vi gick & hyrde film. Blev (såklart)skräckfilm. Jag blev slagen lite av isac & så, som vanligt. haha. Sedan fick jag låna hans data, skulle blogga men blogg.se hade ju problem just då. Satt kvar, ville inte förstöra Isacs & täss mysiga stund. ;)
Snackade lite med mig själv & sådära, som vanligt. haha. Runt halv 1 gick vi tillbaka hem till mig.
Snackade & skrattade. Mycket.
Somnade sedan runt halv 5-5 (?)
Söndag- Vaknade upp brevid täss, vi gjorde inte så mycket. Sedan sjöng vi singstar, disney såklart. Som valigt ägde vii! Sedan åkte vi till stallet, eller, jag fick skjuss av täss mamma då hon ändå skulle rida Gate i äpplerums ridhus. så hade sällskap halva ridpasset. Red båda två. Gick riktigt bra faktiskt.
& efter en underbar dag, med en helt sjukt underbar vän, så var jag redå för en skolvecka till! :D
Älskar dig vännen!♥
& efter som jag inte har någon data att lägga in bilderna på, så får ni nöja er med en repris. Där även ellen är med på ett hörn. ;)
Tre söta cheyer på en bild? Ojhaa!
Kommentarer
Postat av: Täss <33

I love you girl ♥

2011-01-24 @ 21:13:48
URL: http://gatess.blogg.se/
Postat av: ellen

jag älskar er.

Nu, då och föralltid ! <3

2011-01-25 @ 09:25:36
URL: http://ellenstavlingsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0